EGY EGYHÁZI JUBILEUM KOMMUNIKÁCIÓS LEHETŐSÉGEI

Pannonhalmi Főapátság

Hogyan lehet egy fontos egyházi jubileum hírét a széles közönséghez eljuttatni? És mi kell ahhoz, hogy ennek apropóján egy szerzetesközösség életét és jelentőségét megmutassuk?
PR | Social media | Turizmus |
Virágmező és Pannonhalmi bazilika

KIHÍVÁS

A pannonhalmi bazilika újraszentelésének 800. évfordulója lehetőséget teremtett arra, hogy ráirányítsuk a figyelmet a Pannonhalmi Bencés Főapátság történelmi, kulturális és szakrális kincseire.

Pannonhalma social postok
Bazilika szentély mennyezet

MEGOLDÁS

Ügynökségünk elsősorban a közösségimédia-kommunikációban támogatta a főapátságot. A 800. évfordulón megrendezett kulturális eseményeket tematikus posztsorozatokkal népszerűsítettük, amelyekhez eseménytípusonként eltérő, egyedi kreatívokat készítettünk, emellett a szerzetesközösséget, a bencés értékeket is bemutattuk.

A téma szempontjából releváns, kiemelt szerkesztőségek tagjainak sajtóutat szerveztünk, ahol az újságírók megismerhették a bazilikát, a bencés hagyományokat, a főapátság kulturális és történelmi örökségét.

EREDMÉNY

A Pannonhalmi Főapátság Facebook-oldalán keresztül több százezer emberhez jutottak el a Bazilika 800 emlékévvel kapcsolatos hírek – többségük korábban nem követte a pannonhalmi bencések Facebook-oldalát. A sajtóút eredményeképpen gazdag, tartalmas riportok születtek, a főapátság kulturális és turisztikai attrakcióiról pedig olyan médiumok is beszámoltak, amelyek máskor nem gyakran foglalkoznak a bencés közösség híreivel – így a jubileumi emlékév híre a bulvársajtó és női magazinok olvasóihoz is eljutott.