KRIMIKOMÉDIA ÚJRATÖLTVE

Filmkommunikáció: Ma este gyilkolunk

2024 őszén parádés szereposztású krimikomédiát mutattak be a mozik. A Ma este gyilkolunk – amelyben Kern András és Hermányi Mariann mellett többek között Bodrogi Gyula, Koltai Róbert és Pogány Judit is feltűnik – különleges feladat elé állította csapatunkat.
Design | Filmkommunikáció | Motion | PR | Social media |
Kern András és Hermányi Mariann a forgatáson

KIHÍVÁS

A FilmPositive Kft. 2023-ban kereste meg ügynökségünket egy készülő krimikomédia, a Ma este gyilkolunk kommunikációs támogatásának feladatával. A producer kérése az volt, hogy – a hazai gyakorlattól eltérően – a film marketingkommunikációja már jóval a forgalmazási szakasz előtt elkezdődjön, növelve ezzel a mozilátogatók számát.

Díszbemutató MEGY
Plakát MEGY

MEGOLDÁS

Már a forgatás megkezdésekor elindítottuk a közel másfél évig tartó proaktív, rendszeres és szisztematikus sajtókommunikációt – a szerkesztőségek figyelmét felhívtuk a forgatáshoz, az utómunkához és a bemutatóhoz kapcsolódó aktualitásokra, emellett a filmhez kapcsolódó kreatív és mozgógépes tartalmakat is kiajánlottunk a sajtónak.

2023 nyarán forgatási sajtónapot szerveztünk a film helyszínéül szolgáló Pázmándy–Brauch-kastélyban, ahol az újságírók nemcsak a kulisszatitkokat ismerhették meg, de interjút készíthettek az alkotókkal és a színészekkel is. 2024 őszén tartottuk meg a sajtóbemutatót, amelyen a legolvasottabb hírportálok, a bulvársajtó és a filmes oldalak munkatársai is részt vettek.

A kampány során négy social kommunikációs csatornán osztottunk meg tartalmakat – a Facebook és az Instagram mellett a Youtube-on és a TikTokon is. Több mint 200 tartalom jelent meg ezeken a felületeken, többek között kreatív social kisfilmek és egyedi képes tartalmak, kulisszatitkok a film készítéséről, de hirdetési kampányokat és nyereményjátékokat is indítottunk, a díszbemutatóra pedig több mint hatvan influencert hívtunk meg.

EREDMÉNY

A Ma este gyilkolunk forgatásának elindulásától a mozipremierig csaknem 700 sajtómegjelenés született – a cikkek és riportok többsége az országos közéleti, valamint a bulvár/gossip és a filmes portálokon, lapokban jelent meg. Különösen nagy sikert aratott a film trailere, amelyet a produkció Facebook-oldalán 1 milliónál is többen néztek meg.