KIHÍVÁS
A csapat minél több potenciális szponzorhoz szerette volna eljuttatni híreit, hiszen a versenyen való részvétel és a felkészülési időszak jelentős anyagi forrásokat igényelt. A projekt különlegességét és egyben legnagyobb kihívását ennek a speciális területnek a komplexitása adta.
MEGOLDÁS
A csapat számára új arculatot terveztünk, amelyhez modern és praktikus webdesignt is készítettünk. Láthatóságuk növelése érdekében sajtókommunikációs eszközökkel támogattuk őket, hogy eredményeiket minél szélesebb körben megismerhesse a szakmai és laikus közönség.
Hogy a közösségimédia-felületeket hatékonyabban használhassák, képzést tartottunk a csapat tagjainak: javaslatokat kaptak a platformok stratégiai célú használatára, emellett – a tartalom előállításának megkönnyítése érdekében – részletes kézikönyvet is készítettünk nekik.
Segítettük a csapatot a European Rocketry Challenge szervezői által kért kisfilm elkészítésében, hogy ezzel az anyaggal is bemutathassák innovatív projektjüket, a csapattagokat és a felkészülés folyamatát.
EREDMÉNY
A BME Suborbitals hatékonyan tudta használni kommunikációs tevékenysége során a modern, az igényekhez és a projekthez illeszkedő arculatot. A szerkesztőségek nagy érdeklődéssel fogadták a csapat történetét: országos, kulturális, oktatási és tudományos médiumokban is tartalmas anyagok születtek a csapatról, amelynek tagjai több televízió- és rádióműsorban is mesélhettek a European Rocketry Challenge nemzetközi rakétaversenyről és közös céljaikról.
A közösségimédia-képzésen kapott gyakorlati tanácsok és kézikönyv pedig hosszú távon támogatja online jelenlétüket és láthatóságukat.