A BALATON ÉDENKERTJE

Folly Arborétum és Borászat

Négy generáció óta gondozza a Folly család a dédnagyapa által létrehozott arborétumot. Felelősségtudattal, erős kötődéssel és hittel. Nem is lehetett szó radikális változtatásról, amikor az arculat megújításáról döntöttek – így a mértéktartó elegancia jegyében oldottuk meg a feladatot.
Branding | Design | Gasztro | PR | Social media | Turizmus |

KIHÍVÁS

A Folly Arborétum és Borászat 2020-ban arculatának 
megújítása mellett döntött, amelyhez ügynökségünk segítségét kérték. A rebrandinget követően a Folly
ismertségének növelése vált legfőbb feladatunkká.

MEGOLDÁS

Az arculattervezéssel párhuzamosan social és PR-kommunikációs stratégia kialakításán is dolgoztunk. 
Az arborétum kommunikációját egy új névre és szlogenre alapoztuk – a „Folly, a Balaton édenkertje” headline vált 
a ma is használt brand alapjává. A közösségimédia-felületeken a kommunikáció két fontos célja kezdettől fogva a közösségépítés és az értékesítés volt, míg a sajtókommunikációban az arborétum reputációjának lassú és szisztematikus építésén kezdtünk dolgozni.

EREDMÉNYEK

Jelenleg a Folly teljes közösségimédia-hirdetési stratégiájáért ügynökségünk felel, időszakosan pedig a Folly saját termékeinek (borok, szörpök, ajándékcsomagok stb.), valamint a helyszíni programokra szóló jegyek értékesítését is támogatjuk.  

Az arborétum Facebook-oldalát ma már több mint 67.000-en követik.  2022-ben a rendszeres sajtókommunikációnak köszönhetően 800+ sajtómegjelenést értünk el, 2023 elején alsó tagozatos gyermekek számára indítottuk el a szemléletformáló „Így neveld a ciprusodat!” akciónkat, amelybe több mint 400 gyermeket vontunk be közvetlenül.

Az elmúlt években a Folly számára több alkalommal szerveztünk sajtóutakat – ezek legfontosabb célja az volt, hogy a kert kiemelt programjait és különleges látványosságait a sajtó képviselőinek megmutassuk, és ezáltal egyedi tartalmak, színes, turisztikai fókuszú cikkek és riportok megszületését segítsük elő.

A Folly Arborétum és Borászat PR-kommunikációs kampányával 2021-ben a PR Excellence Hungary Award bronz díját nyertük el. Alkotók: Szerdahelyi Kornélia, Burus Botond, Varga Zita Hella, Tóth Szilvia