KIHÍVÁS
A Folly Arborétum és Borászat 2020-ban arculatának megújítása mellett döntött, amelyhez ügynökségünk segítségét kérték. A rebrandinget követően a Folly ismertségének növelése vált legfőbb feladatunkká.
MEGOLDÁS
Az arculattervezéssel párhuzamosan social és PR-kommunikációs stratégia kialakításán is dolgoztunk. Az arborétum kommunikációját egy új névre és szlogenre alapoztuk – a „Folly, a Balaton édenkertje” headline vált a ma is használt brand alapjává. A közösségimédia-felületeken a kommunikáció két fontos célja kezdettől fogva a közösségépítés és az értékesítés volt, míg a sajtókommunikációban az arborétum reputációjának lassú és szisztematikus építésén kezdtünk dolgozni.
EREDMÉNYEK
Jelenleg a Folly teljes közösségimédia-hirdetési stratégiájáért ügynökségünk felel, időszakosan pedig a Folly saját termékeinek (borok, szörpök, ajándékcsomagok stb.), valamint a helyszíni programokra szóló jegyek értékesítését is támogatjuk.
Az arborétum Facebook-oldalát ma már több mint 67.000-en követik. 2022-ben a rendszeres sajtókommunikációnak köszönhetően 800+ sajtómegjelenést értünk el, 2023 elején alsó tagozatos gyermekek számára indítottuk el a szemléletformáló „Így neveld a ciprusodat!” akciónkat, amelybe több mint 400 gyermeket vontunk be közvetlenül.
Az elmúlt években a Folly számára több alkalommal szerveztünk sajtóutakat – ezek legfontosabb célja az volt, hogy a kert kiemelt programjait és különleges látványosságait a sajtó képviselőinek megmutassuk, és ezáltal egyedi tartalmak, színes, turisztikai fókuszú cikkek és riportok megszületését segítsük elő.
A Folly Arborétum és Borászat PR-kommunikációs kampányával 2021-ben a PR Excellence Hungary Award bronz díját nyertük el. Alkotók: Szerdahelyi Kornélia, Burus Botond, Varga Zita Hella, Tóth Szilvia