KIHÍVÁS
Megbízónk ennek a különleges, határokon átívelő turisztikai régiónak a népszerűsítésére kérte fel ügynökségünket.
MEGOLDÁS
A régiót magyar és szlovák nyelvű Facebook- és Instagram-kampánnyal, az új kerékpárutakat és a látványosságokat bemutató imázsvideóval, biciklis turistáknak készített útvonalajánlóval, valamint az útvonalakon elhelyezett táblákkal népszerűsítettük.
A social mediában közzétett tartalmak fókuszában az akkor épülő kerékpárutak és pihenőhelyek, valamint a már meglévő kerékpárutak bemutatása mellett a helyi termelők és látványosságok megismertetése állt, a régiót „kerékpáros paradicsomként” pozicionálva.
Fontos cél volt, hogy a környéken biciklitúrát tervezők az Ister-Granum Eurorégió kevésbé ismert látnivalóihoz is eljussanak, ezért nekik letölthető és kinyomtatható, de telefonról is kényelmesen böngészhető útvonalajánlót készítettünk. A 19 különböző útvonal közül válogatva bárki felfedezheti a régió legérdekesebb településeit, építészeti és természeti kincseit, sőt azt is megtudhatja, milyen helyi ételeket és italokat érdemes megkóstolnia.
EREDMÉNY
A social mediában többezres, aktív közösséget építettünk fel, videós tartalmainkkal, útvonalajánlóinkkal és táblaterveinkkel pedig mind a kerékpáros turistákat, mind a környéken élőket elértük.