KIHÍVÁS
Megbízónk, a Magyar Állami Operaház Balettnövendékeiért Alapítvány ügynökségünket a Hungarian Ballet Grand Prix kommunikációs támogatására kérte fel – fontos cél volt, hogy a kampány ne csak a versenyzők toborzását segítse, hanem hozzájáruljon a balett népszerűsítéséhez is.
MEGOLDÁS
A Hungarian Ballet Grand Prix kommunikációs kampányát egy bejelentő sajtótájékoztatóval alapoztuk meg, amelyre a karácsonyi Diótörő-szezonban került sor. A kampány első szakaszában a hazai és nemzetközi balettnövendékek és iskoláik megszólítása, valamint a verseny iránti bizalom kialakítása volt a célunk, majd a hangsúlyt a balett és a verseny népszerűsítésére helyeztük.
A Hungarian Ballet Grand Prix arculatának tervezése is fontos feladatunk volt – a vizuális koncepció kialakítása során egyszerre kellett tekintettel lennünk a műfaj presztízsére, a hozzá kapcsolódó vizuális elvárásokra és a 7-18 éves balettnövendékek ízlésvilágára.
A Hungarian Ballet Grand Prix Facebook- és Instagram-oldalát, valamint Youtube-csatornáját szisztematikusan, az éppen aktuális kommunikációs célnak megfelelő eszköztárral alakítottuk ki, munkánk során erőteljesen építettünk a balett látványos és különleges képi világára.
EREDMÉNY
A versenyre több mint 150 balettnövendék jelentkezett több tucat országból, például Ausztriából, Bulgáriából, Csehországból, Lettországból, Portugáliából és Ukrajnából. A versennyel az országos közéleti és kulturális médiumok is foglalkoztak, a közösségimédia-felületeken közzétett tartalmainkkal több százezer felhasználót értünk el.