A VESZPRÉMI VÁRNEGYED MEGÚJULÁSÁNAK KOMMUNIKÁCIÓJA

Veszprémi várnegyed

A veszprémi várnegyed az ország egyik legjelentősebb kulturális, műemléki és vallásturisztikai központja, amelynek megújítása 2020-ban kezdődött el.
Branding | Design | Motion | PR | Social media | Turizmus | Web development |
Veszprémi várnegyed szobrok

KIHÍVÁS

A Veszprémi Főegyházmegye arra kérte fel ügynökségünket, hogy az országos közvélemény számára tegyük ismertté a várnegyed megújítását, és hozzuk közelebb az emberekhez építészeti kincseit és műemlékeit.

Veszprémi várnegyed arculat

MEGOLDÁS

Intenzív közösségimédia-jelenléttel és rendszeres, szisztematikus sajtókommunikációval ismertettük meg a veszprémi várnegyed megújításának szakmai kihívásait, lépéseit, a barokk épületek érdekességeit és addig feltáratlan értékeit a széles közönséggel. A közösségimédia-felületeken videókkal, képgalériákkal, építészeti, műemléki, történelmi témájú tartalmakkal, szakmai interjúkkal mutattuk be a helyszínt és a megújulás lépéseit. Hitelesítő szereplőként veszprémi kötődésű zenészeket, színészeket – Dolhai Attilát, Lékai-Kiss Ramónát, Vastag Tamást és Csabát – vontunk be a kommunikációba, és részt vettünk az ügyfelünk által szervezett sisakos túrák népszerűsítésében is.

EREDMÉNY

2023-ban és 2024-ben tartalmainkkal több tízmilliós elérést generáltunk a Facebookon, ahogy PR-kommunikációs kampányunk is elérte célját: a veszprémi várnegyed megújításának híreivel, aktuális eredményeivel a teljes magyarországi médiakör, köztük a legolvasottabb hírportálok, valamint a turisztikai szaksajtó is rendszeresen foglalkozik.

A veszprémi várnegyed PR-kommunikációs kampányával 2024 júniusában a PR Excellence Hungary Award bronz díját nyertük el. Alkotók: Vörös Nóra, Ábrahám-Horváth Dóra, Gazda Emese, Helmeczi-Szabó Fruzsina