KIHÍVÁS
Az Apor Vilmos Katolikus Főiskola pedagógusokat és segítő szakembereket képez váci és budapesti campusán. Az intézmény vezetői arra kérték fel ügynökségünket, tegyük ismertebbé a főiskola képzéseit, valamint az ott zajló innovatív pedagógiai és tudományos munkát.
MEGOLDÁS
A közös munkát 2020-ban a főiskola arculatának újratervezésével, közösségimédia- és online felületeik újragondolásával, valamint egy hosszú távú PR-együttműködés elindításával kezdtük. Az évek óta tartó, szisztematikus sajtókommunikáció fókuszában a főiskola innovációi állnak – számos olyan kutatási területet „hangosítottunk ki” az elmúlt időszakban, amely fémjelzi az intézményt és annak képzéseit. Az Apor ismertségét növelik az intézmény vezetőinek, oktatóinak és kutatóinak szervezett interjúk is.
A 2025-ös felvételi kampányt egy új, a képzések mellett az átalakított pontszámítási szabályokat és a főiskola különleges képzéseit, családias hangulatát is bemutató felvételi tájékoztatóval, valamint a közösségi médiában és rendezvényeken egyaránt használható videók készítésével is támogattuk.
EREDMÉNY
Az elmúlt években több ezer médiamegjelenést generáltunk, többek között a legnagyobb elérésű médiumok – például az Index, a Pénzcentrum, a hvg.hu, a Telex, a Magyar Nemzet, a legolvasottabb oktatási portálok – is foglalkoztak a főiskolával, amelynek jelentkezői száma 2023-ban, 2024-ben, majd 2025-ben minden korábbi rekordot megdöntött.