EGY PEDAGÓGUSKÉPZŐ INTÉZMÉNY ÚJRAPOZICIONÁLÁSA

Apor Vilmos Katolikus Főiskola

Az Apor Vilmos Katolikus Főiskola oktatói évtizedek óta azon dolgoznak, hogy minél felkészültebb szakemberek kerüljenek az ország óvodáiba, iskoláiba és szociális intézményeibe. Csapatunk 2020 óta támogatja a főiskola kommunikációját.
Design | Motion | Oktatás | PR |
Gloviczki Zoltán

KIHÍVÁS

Az Apor Vilmos Katolikus Főiskola pedagógusokat és segítő szakembereket képez váci és budapesti campusán. Az intézmény vezetői arra kérték fel ügynökségünket, tegyük ismertebbé a főiskola képzéseit, valamint az ott zajló innovatív pedagógiai és tudományos munkát.

Aporos diákok
Apor arculat

MEGOLDÁS

A közös munkát 2020-ban a főiskola arculatának újratervezésével, közösségimédia- és online felületeik újragondolásával, valamint egy hosszú távú PR-együttműködés elindításával kezdtük. Az évek óta tartó, szisztematikus sajtókommunikáció fókuszában a főiskola innovációi állnak – számos olyan kutatási területet „hangosítottunk ki” az elmúlt időszakban, amely fémjelzi az intézményt és annak képzéseit.  Az Apor ismertségét növelik az intézmény vezetőinek, oktatóinak és kutatóinak szervezett interjúk is.

A 2025-ös felvételi kampányt egy új, a képzések mellett az átalakított pontszámítási szabályokat és a főiskola különleges képzéseit, családias hangulatát is bemutató felvételi tájékoztatóval, valamint a közösségi médiában és rendezvényeken egyaránt használható videók készítésével is támogattuk.

EREDMÉNY

Az elmúlt években több ezer médiamegjelenést generáltunk, többek között a legnagyobb elérésű médiumok – például az Index, a Pénzcentrum, a hvg.hu, a Telex, a Magyar Nemzet, a legolvasottabb oktatási portálok – is foglalkoztak a főiskolával, amelynek jelentkezői száma 2023-ban, 2024-ben, majd 2025-ben minden korábbi rekordot megdöntött.