KIHÍVÁS
A Budapesti Corvinus Egyetem volt az első modellváltó felsőoktatási intézmény Magyarországon. Az egyetem az alapítványi átállással együtt saját stratégiai céljait is újradefiniálta – ehhez kapcsolódva arra kérte fel ügynökségünket, hogy támogassuk a szervezeti változások kommunikációjában, az új arculat kialakításában, illetve a képzéseket és az új campust népszerűsítő videós anyagok elkészítésében.
MEGOLDÁS
Ügynökségünknek a modellváltás kommunikációjának támogatása mellett az új arculat kialakítása volt a legfontosabb feladata. Az arculattervezést mélyreható kutatás előzte meg – benchmark- és brand spirit elemzést, középiskolai felmérést, az egyetemi stakeholderekkel pedig mélyinterjúkat készítettünk. Az így megszerzett információk alapján kidolgoztuk a brand personát, és ehhez igazodva kezdtük meg a tervezési folyamatot.
A közös munka a felvételi kampányt támogató, az egyetem egyes alap-, mesterszakjait és szakirányú továbbképzéseit fókuszba állító videósorozat elkészítésével folytatódott, majd az egyetem Gellért Campusának megújulását kísértük végig kamerákkal – nemcsak az újjáépítés folyamatát és koncepcióját, hanem a már kész épület funkcióit is bemutatva.
EREDMÉNY
A Corvinus arculata mind szín- és formavilágban, mind tipográfiában visszatükrözi az egyetem értékeit, elemei pedig online és print felületeken, hivatalos és informális kommunikációban is jól működnek. Szakbemutató és a Gellért Campusról készített videós munkáinkat az egyetem sikeresen használja közösségimédia-felületein.
A Budapesti Corvinus Egyetem arculatával 2021 őszén elnyertük a Magyar Formatervezési Díj vizuális kommunikáció kategóriájának nagydíját, a 2021-es RGB versenyen pedig arany minősítést kaptunk nagyarculat kategóriában. Alkotók: Nagy István, Burus Botond, Serflek Máté, Légár Béla, Balogh Lőrinc