KIHÍVÁS
Az ERSTE magyarországi partnere, a SIMPACT azzal bízott meg minket, hogy a programnak egy, a banki szektorban elfogadott, de attól elkülönülő márkanevet és headline-t alkossunk meg angol nyelven, és azt önálló arculatban is jelenítsünk meg. Ezt követően a program rendezvényeihez kötődő közösségimédia-kommunikáció és márkaépítés volt a feladatunk.
MEGOLDÁS
A service design és a design thinking módszertant – többek között mindmap és brainstorming technikákat, valamint a divergens és konvergens gondolkodási szakaszok tudatos elkülönítését – alkalmazva hoztuk létre a MARC albrandet. Ehhez szorosan kapcsolódik a re:Marc rendezvénysorozat, amely a márka „call to action” eszközének is tekinthető. A „Make a change, leave a mark” szlogen pedig a márkához kapcsolódó aktivitásokat és lehetőségeket foglalja keretbe, erősítve annak üzenetét és értékeit.
Csapatunk a márkanevekhez kapcsolódó teljes arculati keretrendszer kialakításán is dolgozott. A tervezési folyamat egyik fő kihívása az volt, hogy a vizuális megjelenés elkülönüljön az ERSTE hivatalos arculatától, ugyanakkor maradjon egy finom, utalásszerű kapcsolat – ezt a kényes egyensúlyt kellett tervezőgrafikusainknak megteremteniük, és kreatív eszközrendszerükkel fenntartaniuk.
EREDMÉNY
A headline- és márkanévjavaslatok hatására elindult a program, amely a mai napig önálló almárkaként jelenik meg az ERSTE csoport portfóliójában.