KIHÍVÁS
A Madách Színház egy új zenés darab, A tizenötödik népszerűsítésére kérte fel ügynökségünket. A darab ősbemutatójára 2022 tavaszán került sor, aminek a híre akkor bejárta a sajtót. Kampányunk célja az volt, hogy felhívjuk a figyelmet az októberi előadásokra – azt ugyanakkor már a munka kezdetekor éreztük, hogy a darab főhőséhez, Kazinczy Lajoshoz kapcsolódó kulturális emlékezet formálása terén is fontos feladatunk van.
MEGOLDÁS
A kampány bevezető szakaszában Kazinczy Lajosra igyekeztünk ráirányítani a figyelmet tematikus sajtóanyagokkal és interjúk szervezésével. Az előadás képi és zenei világát egy videoklipben mutattuk meg: a darab egyik betétdala a Kazinczy Lajost játszó Borbély Richárd előadásában szeptember elején került fel a Madách Színház közösségi oldalaira. Ekkor indult a főként 14-18 éves korosztálynak szóló, edutainment célú, különleges grafikai megoldásokat alkalmazó @kazincy_lajos_hivatalos Instagram-oldal is.
A tizenötödik kampányát az aradi vértanúk emléknapjához kapcsolódó, sajtónyilvános esemény koronázta meg. A Fiumei úti sírkertben a nagyközönség egy különleges történelmi sétán vehetett részt, majd a Madách Színház művészei A tizenötödik című darab három betétdalált adták elő. Végül lelepleztük a Kazinczy Lajos tiszteletére állított emlékhelyet.
EREDMÉNY
A kampány 3 hónapja alatt a Madách Színház új musicaljének híre a magyarországi és határon túli médiafogyasztók jelentős részéhez eljuthatott, Kazinczy Lajos Instagram-oldalával pedig további több mint 130 ezer embert értünk el. Ám talán még ennél is fontosabbnak tartjuk, hogy a Madách Színház és a Nemzeti Örökség Intézete együttműködésének, valamint csapatunk szakmai támogatásának köszönhetően Kazinczy Lajos végre méltó emlékhelyet kaphatott a Fiumei úti sírkertben.
A Madách Színháznak készített kampánnyal a 2023-as PR Excellence Hungary Award arany díját nyertünk el. Alkotók: Ábrahám-Horváth Dóra, Varga Zita Hella, Tóth Szilvia, Gazda Emese, Balassa Nikolett